Grymt dåligt...

Ja, jag vet... det är sjukt dåligt. Att ha en blogg, och inte uppdatera den oftare än så här. Jag vet faktiskt inte vad som hänt.. antagligen har det varit alltför mycket annat att pyssla med, så det har liksom inte blivit av.

Sedan jag sist skrev har jag bland annat färdigställt min allra första egendesignade hemsida. Ett "jobb" jag åtog mig för ett tag sedan för min goda vän Hanna, och som jag nu äntligen har gjort klart.
Givetvis kommer det att innebära ytterligare justeringar, eftersom en hemsida alltid måste ha lite löpande information, men grunden är ändå gjord, och det känns såååå bra!

Hemsidan hittar man om man klickar här...             


Ja, och förrutom det har det givetvis hänt massor med grejer här i det Beckiuska hemmet sedan sist.

Istället för att försöka återge det i ord, så gör jag det här med bilder istället. Annars blir jag garanterat sittande här hela natten...


Nora fullkomligen ÄLSKAR att bada.. syns det?


Nora och Wille myser i soffan med bokläsning.. mycket vanlig syn en tidig morgon i detta hus...


Ja, som sagt var... Nora gillar att bada.. ute som inne...




Det är bra med stora storebrorsor...  notera Noras nickning på frågan om det var kul...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen!! Jag har saknat dina inlägg! Puss&Kram

2009-05-25 @ 20:23:04
Postat av: Sanna

Gud va duktig du är! Skitsnygg hemsida, verkligen.

Lova uppdatera oftare nu, jag har saknat dej!

Kram!

2009-05-25 @ 20:52:11
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Cissi S

Känn ingen press, men uppdatering oftare önskas även från detta håll! :)

2009-05-25 @ 22:04:36
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0