Önskelista

Idag har vi inte gjort så mycket. Det har varit riktigt ruskväder, med starka vindar, regn och till och med en liten hagelskur.

Så det var med gott samvete vi stannade inne och lekte med lego, tittade på tv och fångade spindlar idag.



Wille har också gjort en önskelista till sin födelsedag. Eller det är rättare sagt jag som har gjort den, genom att sammanställa ett axplock av alla önskningar han har!

- Lego, polisstation (nr 7744)


- Dinox DVD-spel


- Ben10, Omnitrix FX "klocka"


- Rorri, racerbil


- Kidizoom camera


- Storm Hawks-figurer


- Transformers-figurer


- Play Doh, tandläkare


- Wall-E, pc-spel


Listan skulle kunna göras väldigt mycket längre än så, men jag stoppar här. Sätt en leksakstidning i handen på en liten kille och säg åt honom att tala om vad han önskar sig.. det kan inte bli annat än beslutsångest.


Kommentarer
Postat av: Cissi S

Jag kan önska mig den där Play Doh tandläkargrejen, tycker den verkar cool!

2008-11-10 @ 21:58:08
URL: http://cicilina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Play Doh-tandläkaren fick våra barn för nåt år sen, den har de haft mkt kul med. Så den rekommenderas! :-)

2008-11-11 @ 00:48:16
URL: http://sannamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0