Uggs

Har av min kära svägerska med sambo fått värsta coola Uggs:en! Nyss hemkomna från Kina, hade dom med sig en hel massa presenter, snälla som dom är - däribland mina häftiga Uggs.
Givetvis helt äkta...


Ni ser det också framför er va... hur snygg jag är i dessa?


Imorgon bär det av mot Stockholm, och mormor och morfar... med tåg. Wille är eld och lågor, och har som tidigare berättats packat sin väska redan för ett par dagar sedan.
Det blir en utmaning att åka tåg ensam med tre barn - men vem har någonsin fegat för utmaningar - inte jag.
Det blir spännande!



När vi ändå ska vara i Stockholm ett par dagar så tänkte jag och mormor ta en sväng till Syster Lycklig för att kolla in mattan som Nora så djupt önskar sig i doppresent. Har hittat den på deras hemsida, och tycker mig se att den kommer passa som handen i handsken i Noras blivande rum.



Tänk denna tillsammans med tapeterna vi köpt till Lillsessans rum.. det kommer bli perfekt!

Det känns som att det bara måste bli tapetsering på tapeten nästa helg.


För övrigt har vi inte gjort så mycket annat än lekt krig, onda, goda och död här hemma hela dagen - alltså precis vad jag önskade när jag vaknade i morse.

Jo, en avstickare var att min kära kollega Helena var här och lunchade med oss idag - vilket var mycket trevligt - hon är en pärla!

Kommentarer
Postat av: Helena

:) Det var supermysigt! Och skönt att få lite coaching av the master! Hoppas ni får det mysigt i sthlm! Saknar dig på signalgatana snärtan! Puss&Kram

2008-10-29 @ 21:34:38
Postat av: Linda Ahlstrand

Hej! Vickan visade din blogg när de var här så nu kikar jag in igen :) Kul att du gillade Kina-Ugg:sen, du ska veta hur mkt tid Vickan la ner på dom... :)

Din kollega måste vara Helena Asplund? Min gamla gympakompis, ja hon e toppen!



Ha det gott,

/Linda (i Shanghai)

2008-11-01 @ 18:20:02
URL: http://kinashanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0