Belöningsdags

Efter ytterligare en period av bloggtorka, så kommer jag nu äntligen med ett inlägg. Dock varken långt eller särskilt intellektuellt.
Är grymt trött efter flera dagars städande och fejande av huset. Vårt hus är nu skinande rent, luktar gott och ser allmänt väldigt fräscht och snyggt ut.

För detta slit har jag idag belönat mig själv. Belönat mig själv rätt bra prismässigt...
Rätt vad det var så stod dom bara där framför mig och skrek "LINDA, KÖP OSS, VI BEHÖVER DIG!!!".
Ja, så vad kunde jag göra?



Jag är så KÄR, dessa stövlar kommer vara mina vänner en lång tid - det känner jag på mig!

Återkommer vilken dag som helst med lite övrig uppdatering...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skitsnygga!!!

2009-09-03 @ 20:18:20
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Helena

Du belöningsshoppar, jag tröstshoppar, REJÄLT!! :( Linda, 1.9 har det skenat till! 1.9!!!!! Snacka om att lägga ner... :(

2009-09-03 @ 20:48:01
Postat av: Cissi S

MYCKET MYCKET min smak! Asbra köp!

2009-09-04 @ 00:05:17
URL: http://cicilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0