Mysafton

Igår kväll hade vi myskväll hela familjen.

Efter middagen, och inför premiären av Robinsson så fick barnen i uppdrag att göra så mysigt dom bara kunde i soffan framför tv:n - dom fick helt fria händer.
Alla barnen (utom Nora som fick nöja sig med att titta på) gick totalt igång på uppdraget... nedan syns resultatet...


Notera antalet godisskålar på bordet... bara sex stycken...


Fina barnen myser i soffan

Idag har Wille och jag varit på bio tillsammans med Hanna och Lukas. Vi såg Pettson & Findus, vilket var en mycket uppskattad film av båda barnen.
Det är så härligt att se hur uppspelta barn blir när man ska göra något som är roligt. Både Wille och Lukas var som galna innan vi väl var inne på biografen.


Det blev en väldigt mysig eftermiddag med trevligt sällskap!

Denna dag avslutades med söndagsbad, och bilden nedanför talar ju sitt tydliga språk... av bad blir man såååå glad!!




För övrigt känner jag mig lite besviken. Efter att äntligen ha fått se en glimt av våren, så är nu den sega vintern tillbaka i Örebro. Det har fallit snöflingor så gott som hela eftermiddagen, så nu ligger det ett tunt täcke över marken igen. Och jag som hade sett lite små, små knoppar i rabatterna.. blä.

Snälla Vår, kom tillbaka, vi behöver dig!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken riktig myslördag ni måste ha haft!

2009-03-25 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0