Working girl

Imorgon ska jag ut i verkligheten igen. Om så bara för några veckor.

Det känns lite konstigt att jag inte ska spendera hela dagarna med barnen. Det känns lite konstigt att jag kommer få sitta och äta lunch helt ifred fyra dagar i veckan, i några veckor. Det känns lite konstigt att det inte kommer vara jag som har stenkoll på allt här hemma - det kommer vara F. Det känns lite ovant. Och väldigt roligt.

Efter några veckor på jobbet, så tar jag vid här hemma igen. Och jag är övertygad om att jag kommer göra det med en nyvunnen energi.





Absolut värt att nämnas i dagens inlägg, är att vi idag har haft besök av tre ovanliga varelser. Spindelmannen, Blixten Mc Queen's bilmek och en korsning mellan en Ninja Turtle och Spindelmannen. Dessa tre varelser sprang omkring som galningar här hela eftermiddagen och hade väldigt roligt.


(Spindelmannen, Blixten Mc Queen's bilmek och Ninja Turtle/Spindelmannen heter i verkligheten något annat.)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Wow, ska du ut och jobba! Härligt! Jag blir lite avis faktiskt, jag tror det är bra med omväxling.

Får man vara nyfiken och fråga vad du jobbar med?

2009-01-07 @ 00:38:46
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Linda

Sanna

Jag jobbar med inköp och logistik, på ett företag som säljer och distribuerar kläder, skor och skateboards (actionsport-varumärken). Men just nu ska jag syssla med ett dataprojekt några veckor, så det blir inte mina vanliga arbetsuppgifter ännu.

2009-01-07 @ 07:34:02
URL: http://lak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0