Tjejkväll

I lördags var det som sagt var dags för den efterlängtade tjejkvällen!

Inte helt otippat blev det en superlyckad kväll med mina underbara Vänner. Middagen bestod av tapas - massor med gott att stoppa i munnen - bland annat gratinerad getost med ringlad honung över... yummi!


Flickorna lagar mat och jag tittar på


Mina FavoritTjejer!


Vimmelbild?

Ibland slås man av hur lyckligt lottad man ändå är. Jag har världens underbaraste Familj - och dessutom världens underbaraste Vänner.  Det kan ju inte bli bättre.

Tusen Tack min kära Vänner för en helt underbar lördag!

En helt annan grej.
När vi var hemma hos J, så visade hon en kreation som hennes dotter (Tea, 7 år) gjort - helt själv, utan någon som helst hjälp från någon vuxen.
Måste bara visa den... visst är den fin?! Sparar bilden så kanske jag får något att leva på, på ålderns höst.


Kommentarer
Postat av: jenny

Du vet väl att om man är en underbar person så får man underbara vänner. KKKKKKKKKKKrrrrrrrraaaaaaaammmmmmm.

2009-01-19 @ 19:37:25
Postat av: Anonym

Men gud vad Thea är duktig! En framtida designer kanske?

2009-01-21 @ 07:24:24
Postat av: Anonym

Vilken fin bild! Du ar lika sot som Du alltid varit. Kraaaam!

2009-01-21 @ 19:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0