Powernaps, tapeter och regn

Nora har kommit på att det inte är så roligt att sova på dagarna.. antagligen missar man för mycket då. Hon sover små powernaps på ungefär 15-30 minuter och sen är det färdigsovet. Jag ska väl inte klaga, eftersom hon sover som en prinsessa på nätterna, men jag får ju inte mycket gjort på dagarna längre. Kanske är det något övergående, kanske inte - det lär ju visa sig. Favoritplatsen att ta en powernap på är just nu babysittern.. gärna mitt bland övriga familjen där det är liv och rörelse.





För övrigt har jag suttit och letat tapeter på nätet, till Noras blivande rum. Vi ska ha alla väggar ljust, ljust rosa och sen på garderobsväggen ska vi sätta någon fin tapet har vi (läs jag) tänkt.. så det blir som en fondvägg. Hittade en hel del fina tapeter på Engelska Tapetmagasinet, bland annat flera stycken från Sandberg, som har såååå snygga tapeter - men jag har grym beslutsångest. Vill att det ska bli rätt.. såklart.
Dessa tapeter tycker jag är jättefina till en liten prinsessas fondvägg... vad tycks?

        

Ska väl ta mig iväg till någon affär och kolla tapeter också.. vilken dag som helst. Tyvärr finns det inte så många butiker i den här stan som har lite roligare tapeter - inte vad jag vet i alla fall. Jaja, får ge mig ut och botanisera Örebros tapetutbud.


För övrigt så regnar det - hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Mormor M

Det finns många snygga tapeter hos Björklund & Winqvist, du hittar dem på nätet.

de har bara butiker här i Stockholm så om ni ( eller alltså du )hittar något så måste ni hit. Så bra!

kram

2008-09-09 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0