Trött mamma på Öppna Förskolan

Ännu en trött dag idag. Lillsessan har sovit väldigt oroligt inatt - stökat, bökat, grymtat, pruttat... och bajsat. Det känns som att jag inte sovit alls, men det har jag givetvis gjort. Annars skulle jag inte orka sitta här antar jag.
Trots denna överväldigande trötthet tog vi en promenad till Öppna Förskolan på förmiddagen. Det är bättre att vara trött där än hemma - för där finns det andra småbarnsmammor som är precis lika trötta - och det känns som en liten tröst.

Idag var det lite höstpyssel på schemat på ÖF, så Wille har skapat fina höstlöv och ett jättefint höstträd. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, så det finns inga bildbevis på konstverken. Får försöka komma ihåg att ta med den nästa måndag, för då är det stor höstfest på gång.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, vi har lekt lite och Nora har sovit en hel del (lyllos henne!). Dessutom har jag äntligen lyckats få till en egengjord header till bloggen. Ska testa denna ett tag och känna efter om den känns rätt. Men nu vet jag iaf hur man gör - så då är det ju bara att göra en ny den dagen jag tröttnar!

Nu måste jag slita mig härifrån och slänga mig in i leken igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0