Vaaaar är Mamma?

Jag har insett att Nora inte vet vem Mamma är.

Frågar man henne var Pappa är, så pekar hon ganska omgående rakt på sin pappa.
Och frågar man henne var Wille är, så tittar hon direkt mot hans håll och pekar på honom.

Men frågar man henne var Mamma är, så ser hon bara glad och ovetande ut. Hon tittar inte på mig, och hon pekar inte på mig.

Är lite osäker på hur jag ska tolka detta.
Jag tror jag väljer att tro att det beror på att det är mig hon umgås mest med, och det är jag som hela tiden tjatar om Pappa, Wille och alla andra människor i hennes närhet.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag kan trösta dig med att det är helt normalt. Hon ser dig som en del av sig själv, det är därför hon inte pekar på dig när du säger mamma.

Milla var likadan.

Men nu när hon är snart 15 månader, pekar hon på mig när jag säger mamma och på sig själv när jag säger Milla.

2009-06-18 @ 21:19:21
URL: http://ostring.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0