Har stulit...

ett litet tidsfördriv någonstans på nätet.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina kollegor och min familj - ganska många alltså
Hur lång är du?
176
Vem ringde du senast
V&F
Vem ringde dig senast?
Fredrik
Hur löd det senaste sms:et du fick?
God morgon Vänner! Tack för igår... osv
Hur stor är din säng?
1,80
Har du stationär eller bärbar dator?
En av varje
Hur många kuddar har du i sängen? 
Vi har för det mesta tre, men ibland fyra eller fem
Hur många landskap har du bott i?
Två
Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota
Tycker du om kinamat?
Jovars
Tycker du om kaffe?
För mycket
Sover du på någon särskild sida?
Sida? Ryggläge är det som gäller
Kan du spela poker?
Jo
Tycker du om att mysa/kela? 
Absolut
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej, jag tror inte det
Vill du ha barn?
Ja, jag vill ha mina barn - men inga fler
Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet
Vad spenderar du helst pengar på?
Barnen och inredning
Äger du dyrbara smycken?
Beror väl på vad man menar med dyrbart, men jag har ju i alla fall en väldigt fin vigselring
Sover du med gosedjur?
Ja, en liten griskulting vid namn Nora
Vad har du för ringsignal?
I fablernas värld
Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tyvärr inte
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Noras nyckelpiga
Flirtar du mycket?
Haha, inte mycket nej
Kan du byta olja på bilen?
Självklart
Vilken var den senaste boken du läste?
Bitterfittan
Läser du dagstidningen?
Ja, nästan varje dag
Prenumererar du på någon veckotidning?
Vi Föräldrar, Sköna Hem, Allt i hemmet, Allt om mat. Tyvärr inte längre Residence... saknar den
Dansar du i bilen?
Det har hänt
Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En liten inköpslista tills imorgon
När var du i kyrkan senast?
13 december, när Nora döptes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0