Gammal som gatan...

Ännu en födelsedag har passerat, och nu har man alltså fyllt etthundratusenmiljarder-ett år.. om man ska tro Wille. Enligt almanackan har jag dock fyllt endast 37 år. Och det är ju viss skillnad, det tröstar jag mig med. För övrigt tycker jag att det känns mellanbra att fylla just 37 år.. det låter onekligen väldigt gammalt.

Födelsedagen var trots allt en väldigt trevlig dag, som började med firande på sängkanten och fortsatte med god lunch i solen tillsammans med familjen.


Make och svåger njuter i solen


Styvfar, svärmor och svägerska njuter i solen


Svärfar och dotter njuter i solen

Ja, det var som sagt var en väldigt skön och trevlig dag, och det fortsatte med en exakt lika trevlig kväll bestående av grillning och annat smått och gott.


Grillmästaren....


och så här ful är man när man fyller etthundratusenmiljarder-ett år...


Följande videoklipp är nog dock det härligaste jag fick på min födelsedag... en mänsklig pruttmaskin...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är ju underbar! Trots att en av dina bästa vänner glömde att ringa på din stora dag, men det betyder inte att jag glömt dig! Och snyggare 37 åring får man nog leta efter. Kramis!

2009-04-19 @ 20:45:56
Postat av: Sanna

Håller med föregående talare. Ser jag sådär fräsch ut då jag fyller 37 kommer jag att yla av glädje. Oddsen är dock rätt dåliga, tyvärr.

Ser iaf ut som att du hade en härlig födelsedag! :-)

2009-04-19 @ 20:55:11
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Sanna Kempe

Hej Linda och grattis i efterskott! Jag bad Fredrik hälsa så mycket till dig när vi sågs på jobbet sist, men det gick oväntat nog inte fram :) Hoppas att du hade en bra etthundratusenmiljarderårs dag! Ha ha! Kram Sanna (David hälsar också)

2009-04-20 @ 14:38:07
Postat av: Linda Ahlstrand

Grattis grattis på födelsedagen :)

2009-04-20 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0