Idag...

... har jag rotat fram Willes gamla bebisleksaker på vinden. Så nu har Nora början till en leksaksaffär hon också.
Wille började glad i hågen att ge Nora leksak efter leksak, och blev lite besviken när hon inte vill ta emot dom med öppna armar.
Hon har ju liksom inte riktigt lärt sig att hålla i saker ännu - men hon gör stoooora framsteg varje dag. Det är så härligt att se hur hon verkligen tar i och försöker sitt allra bästaste för att få in diverse grejer i munnen. För in där ska ju allt - det vet ju alla småbarnsföräldrar.




På eftermiddagen var vi på Ikea en sväng - detta underbara varuhus där ALLT finns! Man kan köpa mat, duschtvål, sängar, kaffekoppar, tavlor, strykbrädor, blommor, soffor, lakan, lampor, bestick... osv osv. Visst är det fantastiskt! Hur klarade vi oss innan Ikea fanns undrar jag?
Det blev inga stora utsvävningar idag, men lite smått och gott blev det iaf. Det är det som är så bra med Ikea också.. man kan liksom shoppa loss utan att det behöver kosta en förmögenhet. Det passar ju en shopaholic som mig!





Nu är även denna dag snart slut. Det är helt otroligt vad fort dagarna går - jag tycker inte jag hinner mer än gå upp och dricka morgonkaffe förrän det är dags att borsta tänderna och gå och lägga sig. Det är tur att man förevigar en hel del härliga stunder på kort.


Dags för bad!


Wille, pappa och Nora

Kommentarer
Postat av: Cissi S

Ännu en anledning till att shoppa Lollopard är att det är halva halva priset från och med imorgon onsdag på www.lollopard.se. Dagens tips från mig...

2008-09-23 @ 23:16:21
URL: http://cicilina.blogg.se/
Postat av: Mormor

Älskade familj finast av alla!

Mormor

2008-09-24 @ 14:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0