Försökskanin



Hittade en sån cool grej idag.. kanske är jag en av dom sista som upptäcker detta fenomen, kanske vet alla redan utom jag att detta finns, inte vet jag. Men nu är jag i alla fall registrerad som en Buzzador! Tjoho, nu ska här provas grejer! Vad betyder nu Buzzador, om det är någon som inte vet...

"Ordet Buzz betyder surr-rykte. Genom Buzz marketing - ryktes marknadsföring - sprids kunskap om produkter och tjänster och stärker därigenoom varumärket om produkten eller tjänsten är bra. Den sista delen av ordet Buzzador kommer från ambassadör. en Buzzador är alltså en varumärkes -ambassadör."

Vad gör en Buzzador då?

  • tar del av information om kampanjer (kommer via email)
  • anmäler sig på webben
  • tar emot paket
  • provar själv
  • diskuterar med sina vänner och sprider kunskap och delar (ibland) ut varuprover
  • rapporterar på webben om sina erfarenheter av kampanjen och produkterna

  • Detta gick jag igång på, så nu är jag som sagt var registrerad och ska nu bara vänta in första bästa kampanj att hugga tänderna i!

    Återkommer med rapport!


    Hittade en annan fin tapet idag, som nu är en av dom deltagande i tävlingen "Bli en fondvägg i Noras rum". Jättesnygg även denna tycker jag!


    Kommentarer
    Postat av: Helena

    Oooo ta den med stjärnorna!! Jättefin! :)

    2008-09-10 @ 07:54:25
    Postat av: Sanna

    Röstar på stjärntapeten jag! Älskar stjärnor!

    2008-09-10 @ 10:15:00
    URL: http://sannamamman.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0