Gangstar

Ikväll har jag varit på Gangstar party. Det fanns hur mycket snygga, coola barnkläder som helst!
Som belöning till mig själv för att jag städat huset två dagar i rad nu, beställde jag såklart lite kläder - mest till Wille. Det fanns inte lika mycket bra i Noras storlek, så denna gång drog storebror vinstlotten!

      
Byxor till Nora                   Byxor till Wille

     
Jeans till Wille                   och en jeansskjorta till Wille

Utöver detta beställde jag två hemliga plagg, ett till Nora och ett till Wille. Det känns lite som när man köpte en sån där lyckopåse när man var liten, och innehållet var hemligt - spännande!

Kommentarer
Postat av: Mormor M

Verkligen jättesnygga kläder, det skall bli roligt att få se dem på. Kramisar

2008-10-10 @ 17:59:09
Postat av: Kristin

Kul att du gillade kläderna! Hojtar till när de kommer!

Kram Kristin

2008-10-14 @ 07:35:19
URL: http://hemmahoskristin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0