Fullmåne...

Efter ytterligare en natt med en stökande, bökande, grymtande och ständigt uppvaknande bebis och en helt full fullmåne (igår natt var det tydligen bara nästan fullmåne) känner jag mig så här



Som tur är har jag världens underbaraste man! Han har varit och lämnat Wille på dagis, och nu är han ute och går en långpromenad med Nora - allt för att jag ska få lägga mig och vila. Är han inte för härlig min man?
Så jag ska väl gå och lägga mig och vila lite nu... jag ska bara blogga färdigt, hänga upp tvätten och sätta på en ny tvättmaskin.. skulle även behöva packa lite Traderapaket.
Vi får väl se om jag hinner lägga mig i sängen innan dom är tillbaka från sin promenad.

Kommentarer
Postat av: Katalin

Hej vännen. Hittade hit via facebook, kul att läsa om hur du har det och vilka söta barn. Själv har inga förrutom ibland och han heter Peter och är 40 år ;o) Ser att dina barn är kreativa, gillar monsterfigurerna massor, bra att ni sponsrar företaget jag jobbar på. ;o)



ha en fortsatt bra dag, Kram Katalin

2008-10-15 @ 17:11:46
URL: http://kreativakat.blogspot.com
Postat av: johannapannan

men det är ju precis så.. man har så mycket man ska hinna och sen plötsligt så är de vakna och manska vara med igen. Sov du istället en stund, traderapaketen kan vänta en stund. Eller kanske inte.. Jaja. HOppas att det snart vänder och du får sova.

2008-10-16 @ 10:47:40
URL: http://johannapanna146.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0