Back in business

Hej, nu är jag tillbaka från dom levande döda!

Idag är jag mig själv igen - tänk vad tillräckligt med sömn kan göra för välmåendet. Inatt har alltså varit en bra natt, trots lite bök och stök, men bara en bajsblöja.
Känner mig pigg och stark - undrar vad jag ska göra med den energin. Kanske börja riva ner dom gamla tapeterna i Noras blivande rum... ja, vi får se.

07,30 började vår morgon idag - så det var en välbehövlig liten sovmorgon.


Lite morgonmys

Wille var på sitt allra bästa humör imorse, och bestämde sig för att han skulle ha sina solglasögon på sig till dagis idag. Vad skönt det måste vara att helt kunna ignorera att regnet faktiskt öser ner utanför fönstret, och bara coolt sätta på sig solglasögonen ändå.


Coola killen på väg mot dagis

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja god sömn är nästan magiskt undergörande för välbefinnandet! Det är tur att man får nån bra natt ibland mellan dom dåliga så man får hämta lite nya krafter.

Efter dom dåliga brukar jag känna för att göra som Wille och ta på mig solglasögonen trots regnet...men det passar ju sig inte riktigt för en vuxen kvinna för då kan folk få konstiga idéer. ;-)

2008-10-21 @ 16:32:04
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Sanna igen

Förresten, glömde säga att jag gjorde örtkycklingen i helgen och den blev kanongod! Gjorde bulgur och fetaostcreme till precis som du och det blev en mkt lyckad kombo! Tack! :-)

2008-10-21 @ 16:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0