Skivshopping

Har tänkt så länge att jag ska köpa Coldplay's nya skiva, men på något konstigt vis så sorterar min småbarnsmors-hjärna bort såna trivialiteter som att inhandla saker till mig själv. För tillfället är min hjärna är totalt inställd på att tokshoppa bebiskläder och andra småbarnsprylar...
Men nu har jag iaf fått tummen ur och beställt (handlar givetvis på nätet för att spara tid så jag hinner byta blöjor och gå till lekparken) Viva la Vida plus en skiva till som är en ren chansning. Hörde Abalone Dots på radion häromdagen och tyckte dom hade en skönt sound, så jag beställde deras skiva också. Om inte annat så blir det ytterligare en skiva i samlingen som man bara gillar en enda låt på.. :)
                             
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0