En Wille-Mamma-Helg

Tidigare idag tog jag och Wille farväl av resten av familjen, som åkte mot Stockholm för att spendera hela helgen där. David för att vara med i ett basket-event, Fredrik, Linus och Nora för att umgås med mormor och morfar och för att hitta på något kul i vår kungliga hufvudstad.

Anledningen till att Wille och jag blev kvar här hemma helt ensamma är att i morgon vankas det kalas! Wille och hans kompis Emil ska fira sina 6-årsdagar tillsammans. Emil har redan fyllt sina sex år för några veckor sedan, och Wille ska ju fylla sina om ett par veckor (27/11). Detta kalas har Wille sett väldigt mycket fram emot, och både han och hans mamma tycker att det ska bli superskoj att kalaset äntligen ska gå av stapeln i morgon!

Det känns lite konstigt och tomt här i huset just nu, särskilt efter att Wille somnat - men gud vad härligt det känns just nu. Det är JAG och WILLE, i två HELA dagar.. bara VI! Jag tror att vi har sett fram emot dessa två dagar exakt lika mycket, både jag och Wille. Vi har ju faktiskt inte haft särskilt mycket tid, bara han och jag, sedan Nora föddes (av förklarliga skäl). Att det nu föll sig så lägligt att vi fick en hel helg tillsammans bara han och jag (plus lite kalas och grejer) är ju helt fantastiskt!

I kväll har vi ätit hemmagjorda hamburgare, slagit in paket, ätit chips, kollat på Idol och tokmyst i soffan. Huuur mysigt som helst. Det bästa av allt är att vi har ännu en sån myskväll tillsammans innan resten av familjen drösar in genom dörren. Bara min lilla prins och jag..




Måste väl tillägga att det kommer bli supermysigt att få hem resten av familjen på söndag... efter denna fantastiska Wille-Mamma-helg.. såklart.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2012-01-04 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0