Jag lever!

Jo, jag lever.. jag ska inte dö än på ungefär 150 år (enligt Wille). Det har bara varit väldigt dåligt med blogglust den senaste tiden.
Dagarna går så extremt fort, och det finns så väldigt mycket jag vill hinna med.. kan man verkligen inte köpa extra tid någonstans??

Förrutom att dagarna går fort, så är jag väldigt, väldigt trött just nu. Vårens antågande som känns i kroppen? Liten Nora som väcker sin mamma många gånger varje natt? Säkert en kombination.

Idag har vi varit och köpt en ny bilbarnsstol till Nora, vilket var på tiden. Det är inte lätt att klämma in en liten tjej på 12 kg i ett babyskydd. Det går, men det är inte populärt.
Nu kör dom kampanjpriser på utvalda stolar på Babyproffsen, så vi tyckte det var lika bra att passa på.


En Brio Zento blev det - det blir nog bra...

I helgen är vi storfamilj, och då brukar det vara full rulle, även om det känns som att man inte gör något särskilt. Ikväll blir det tacos och efterföljande fredagsmys i soffan.. skönt!



Fast jag längtar tills man kan sitta på altanen, tända på grillen, smutta på ett glas vin, stoppa in en näve jordnötter i munnen... och bara njuta.
Det är inte så länge kvar va?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kul att du är tillbaka. :-)

Hoppas tröttheten ger med sig snart och att Nora börjar sova bättre.

Och nej - det är inte länge kvar till våren och sommaren nu, det har jag bestämt. Blundar för väderprognosen som lovade snö på tisdag.

2009-03-20 @ 21:52:15
URL: http://sannamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0