Fått och gett

Ibland är det trevligt att bli uppmärksammad. Det blev jag igår, genom en utmärkelse jag fick av Sanna - tusen tack för det!
Det gör mig glad att veta att någon tycker om det jag skriver här, det blir så otroligt mycket roligare då.




"Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid o relationer"
Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, kommer ännu fler vänner ha fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse.

Det blir tyvärr en omöjlighet för mig att ge denna utmärkelse vidare till åtta bloggare, eftersom jag faktiskt inte läser så många bloggar regelbundet. Men man får ju göra så gott man kan, och jag kan enkelt välja ut två bloggar som jag tycker är värda denna utmärkelse.

En av dom är Cissi, vars blogg jag läser så gott som dagligen. Hon skriver korta, roliga inlägg om sig själv och sin familj. Det är så roligt att följa lilla Mollys steg framåt i livet.
Dessutom verkar hon vara lite som jag - lite manisk när det gäller lite allt möjligt. Det är skönt att se att det finns fler som får dille på saker, och kör järnet på just den grejen ett tag - tills nästa spännande projekt dyker upp.

Den andra är Cilla, och även denna blogg läser jag nästan varje dag. Många gånger har jag skrattat mig halvt fördärvad åt hennes fyndiga inlägg, som oftast handlar om hennes charmiga barn, Totte och Milla. 
Cilla är väldigt duktig på att sy, och genom att se alla hennes alster så har även jag fått lite inspiration till att ta fram symaskinen (även om jag inte har vågat mig på att sy kläder ännu).

Dock antar jag att man inte får göra så. Men då har jag i alla fall sagt det.

Kommentarer
Postat av: Cissi S

Jag är rörd djupt inne i hjärteroten! :) Manisk??? Förstår alls inte vad du menar.. (ska inte sticka eller sy nåt eller baka ikväll, utan bara sova!)

2009-01-27 @ 22:45:47
URL: http://cicilina.blogg.se/
Postat av: Cilla

Tack så jättemycket!! Nu blev jag alldeles glad och rörd :)

2009-01-28 @ 21:03:22
URL: http://ostring.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0