Tack kära kollegor...

för presentkortet jag fick när jag skulle gå på mammaledighet. Nu har jag äntligen utnyttjat det, och sitter här rödmosig och prickig i hela ansiktet! Men guuuuud så ren och fin jag är!
Helt underbart lyxigt att få gå och ligga ner på en brits i 1,5 timme och bara bli ompysslad. Snälla mojmoj var hemma och passade Nora under tiden, så jag kunde slappna av och bara njuta av porklämning och ansiktsmasker.
Det enda som var lite jobbigt, var att på slutet var jag så kissnödig att jag höll på att sprängas, vilket av förklarliga skäl tog bort en gnutta av njutningen att ligga på en brits och bara slappna av.
Men förutom misstaget att inte gå på toa innan behandlingen, så var det sjuuuuukt skönt - så än en gång, stort tack kära kollegor!


Kommentarer
Postat av: Helena

Så bra att det blev en passande present! :) Hoppas du fick njuta ordentligt(ja förutom blåsmissödet då vill säga)! Här är jag häxan nr 1, men det går iaf långsamt framåt(positivt det!). Kom och hälsa på nästa vecka! :) Kramar

2008-09-04 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0