Rygginvestering

Idag har jag varit och hämtat den nya vagnen. Vi har köpt en mindre vagn att ha med när man bara ska uträtta lite ärenden, eller om man reser bort. Hur bra och fin den "vanliga" vagnen än är att köra, så det lite otymplig i vissa lägen.

En del skulle säkert kalla det slöseri - jag föredrar att kalla det för en investering i ryggpartiet på mig och Fredrik.


Den här blev det - fast svart!

När jag ändå var där så köpte jag nya påsar till blöjhinken man fick gratis på Babyproffsen när man skulle få barn. Måste säga att kostnaden dom har för den där blöjhinken som dom ger bort - den tjänar dom lätt in på påsarna man ska ha i den. Har aldrig köpt så dyra plastpåsar i hela mitt liv.
Det hade man väl aldrig trott - att det skulle kosta en förmögenhet när ungen bajsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0