Jag har blivit utmanad...

av Cissi

1. Vilken mat äter du ofta?
Just nu, allt som är nyttigt och fettfattigt... ja, förutom kebaben jag åt igår..
Annars äter jag allt som är gott - är en äkta allätare.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Det beror lite på vart jag är, men jag sitter nog gärna..
Blir folk hembjudna till oss så räknar jag inte med att dom hjälper till i köket, så vice versa.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Sitter oftast vid matbordet, eftersom det är där jag har koll på barnen. Den andra datorn står i källaren och där har man noll-koll.

4. Köper du ofta triss?
I princip aldrig - men skrapar gärna dom som maken köper.. :)

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Svårt val, men husvagnssemestern i Strömstad förra sommaren var väldigt över förväntan.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Kan inte välja en - är en äkta zappare. Trean, Fyran, Femman, TV4 Plus och TV4 Fakta är nog favoriter. Idag har vi dock fått Kanal Digital installerat med tillhörande fler kanaler än vad vi haft tidigare.. så vi får väl se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0