Aldrig mer teater...



Idag har Wille och jag varit på dockteater för första gången. På repertoaren idag stod "Sagan om pannkakan". Det handlade om en pannkaka som inte ville bli uppäten och rymde ut i skogen... mycket uppskattad teater av alla barn, som skrek i kapp när diverse olika figurer jagade pannkakan för att äta upp den.
Wille tyckte det var jätteroligt under hela dom fyrtio minuter som teatern höll på. När vi sen gick till bilen sa han "Det var jätteroligt det här mamma, men nu vill jag aldrig mer gå på dockteater. Jag vill bara gå på bio nu."
Jahapp.. jamen då vet jag ju det.

Dock har jag tydliga bevis på att Wille trots allt gillade dom medverkande dockorna!

 
Wille och katten...


och pannkakan
                                                                       

och grisen



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0