Dagens höjdare!

Fredrik och Linus lagade middag.. en supergod måltid bestående av panerad fisk, potatis och goda såser till.. mums! Jätteskönt att slippa laga mat någon gång ibland.. ska försöka peppa min käre man så han får lite större självförtroende i köket, vilket kan leda till att jag kan sitta i soffan och slappa medans middagen lagas ibland.. :)



Annars har det varit en rätt trist dag faktiskt.. tror inte det har upphört att regna en enda gång under hela dagen... alltså har det blivit en innedag.
Wille har roat sig med att ta diverse kort... här följer Wilhelm Beckius första egna bildserie...

 
 
 

Kan hända att finmotoriken inte är helt hundra ännu, men han kom och stolt visade upp sina mästerverk när han var färdig. Som mor kan man ju inte annat än att tycka att han har varit jätteduktig som har presterat så fina bilder.. :)



För övrigt så har vi konstaterat att vår lilla prinsessa definitivt inte är undernärd.


Kommentarer
Postat av: Mormor

jag har provat att peppa morfar till matlagning i många år dessutom så fick han ju en fin matlagningskurs av er men jag säger bara...Lycka till!

Hälsa Wille att jag tycker att fotot på skötbordsgungisen var jättefin, det behöver ju inte vara Nora på alla bilder trots att hon är så jättesöt.

2008-09-07 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0