Tandläkaren

Har varit hos tandläkaren.. för första gången på fyra år. Ja, jag är en dålig människa, jag vet. Men bättre sent än aldrig resonerar ju jag.
Hade inga hål (puh!), men tyvärr lite djupa tandfickor, så nu har jag en tid hos tandhygienisten som ska hjälpa mig att komma tillrätta med det. Förhoppningsvis är det tillfälligt, och beror på att jag precis varit gravid. Tandköttet svullnar en del när man är gravid, och jag vet ju själv hur mycket jag blödde i munnen när lilla prinsessan låg i magen.

Dessutom tyckte tandläkaren att jag skulle ta bort den sista visdomstanden jag har kvar.. så nu sitter jag här överlycklig och förväntansfull inför det besöket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0