Sömnrutiner, vad är det?

Vår lilla tjej verkar just nu gå igenom en kraftig utvecklingsfas i sitt liv, vilket påverkar hennes förmåga att komma till ro på kvällarna ganska mycket.
Det är stört omöjligt att få henne att somna i sin egen säng, det funkar inte att gå omkring och vagga henne mer än en liten stund, och att ligga bredvid henne i sängen är även det en omöjlighet. Hon blir så arg, så man kan tro att hon ska spricka av ilska - hon skriker så hon blir både svettig och hes.

Ja, så ikväll slutade det så här...


Det är den lilla människan i rosa pyamas som är Nora...

Medans resten av familjen sussar gott, så sitter jag här och funderar på om jag kanske skulle ta och beställa några fler väggord. Blev lite sugen på det när Sanna frågade vad det var vi hade på väggen i matrummet.


Orden på väggen i matrummet


Jag har ju faktiskt lite svårt att komma på vad vi ska ha på väggen i sovrummet nu när vi gjort om där.
Funderar på denna...



Fast det är liiite dyrt. Detta set kostar 1138 kronor, och det kanske känns lite väl mycket för några klistermärken. Får väl ta och rota igenom några garderober och sälja av lite kläder på Tradera, så får vi se om det känns mer okej att betala över tusen kronor för en väggdekoration.

Får nog suga lite på den karamellen...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag gillade också väggorden skarpt!

Tyvärr har vi ju tapet nästan överallt + att vi bor på hyra så det är ingen jättelyckad kombo direkt om man funderar på att klistra saker på väggarna. Men får se om jag kommer på nån lösning!

Vad jobbigt med insomningstrulet, hoppas det går över snart. Visst är Nora ungefär en månad yngre än Vide? (född 26 maj) Vide var också extra krånglig för ca 3-4 veckor sen, gnällig etc.



Ha en fin dag!

2008-10-15 @ 08:24:37
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej igen! Tjänsten heter feedjit och du kan själv skaffa den om du klickar på "get feedjit" längst ner i spalten på min blogg. Lite småkul att se var ens läsare bor! :-)

2008-10-15 @ 09:38:09
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Kat!

Hej Linda



var hittar man de där läckra väggorden???

Hoppas julen varit bra, ha en god fortsättning

kram K

2008-12-27 @ 16:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0