Mojmoj mojfaj, lekpark & filmpremiär

Har haft ett par dagars besök av mojmoj och mojfaj, vilket har varit jättemysigt som vanligt. Nora fick ett par nya sockor från Milla Milano.. världens finaste! Det är definitivt en affär jag rekommenderar alla som har vägarna förbi Birkastan i Stockholm. Dom har unika och speciella kläder för små barn - och en helt underbar tjej som ägare!

Mojmoj och mojfaj har myst med Nora och Wille...

Mormor & Nora

Wille, Nora & Mormor



Igår var Wille och jag i Stadsparken med Katarina och Hillevi. Innan vi mötte upp med dom matade vi änderna (eller ankorna som Wille säger)



Efter det mötte vi som sagt var upp med snyggingarna Katarina & Hillevi...



Sen lekte, och poserade vi som bara den!









Vi hade en jättemysig förmiddag med lek och picknick i lekparken!


När vi kom hem plockade pappa Fredrik ur diskmaskinen, och såg då ut så här...



ja, så kan det gå för en glasögonorm... :)


Sen måste jag ju dela med mig av denna underbara lilla film, som Noras största storebror David har gjort!



Är den inte underbar?!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, vilken underbar film! :) Mkt bra!



Mysigt med mormor och morfarsbesök. Sånt är ju alltid kul!!



Hoppas ni får en trevlig söndag. Vi tänkte ta en sväng till IKEA. Det fördriver tiden bra..:)

2008-10-19 @ 08:59:28
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com
Postat av: Mormor M

David är ju en jätteduktig filmare, hälsa honom det!

2008-10-19 @ 11:46:19
Postat av: Sanna

Härlig film!!! :-)

2008-10-19 @ 17:12:13
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Cilla

Härlig film :)

Mina barn har också en största storebror som heter David, eller Diddi som Totte kallar honom. Han gör inte så mycket film dock, han spelar mest WoW ;)

2008-10-28 @ 19:56:14
URL: http://ostring.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0