Fick en mindre chock..

när jag kom till tandläkaren tidigt imorse. Hyfsat glad i sinnet traskar jag in till Folktandvårdens reception och anmäler mig.
"Jaha, och du ska ta bort en tand" säger receptionisten.
"Nej, jag ska till tandhygienisten.. väl?"
"Nej, du ska ta bort en tand. Till tandhygienisten ska du 2 december."

Jobbigt.
Inte mentalt förberedd.

Jaha, bara att bita ihop.

Det gick bra, förrutom att det var lite jobbigt att bedövningen gick ända upp i ögat, så jag såg dubbla tandläkare en stund.

Så nu sitter jag här, 750 kronor fattigare,  biter på en tuss och väntar nervöst på att bedövningen ska släppa.



När man inte har några visdomständer kvar - har man lägre IQ då?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Usch, stackars dig!



Hoppas att du ändå får en bra fredag! ;)

2008-11-14 @ 11:54:39
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0