Bullmamma

Idag har jag städat hela (nästan) huset och bakat inför kalaset vi ska ha imorgon (vi ska fira David som fyller tonåring nästa vecka), så jag  känner mig som en riktig bullmamma. Emellan städning och bakning har jag även lyxat till det med någon kopp kaffe, matlagning och blöjbyte...
Ibland blir jag förundrad över att jag faktiskt är tvåbarnsmor, plus två bonusbarn, är gift, bor i villa och har två bilar.. det är så himla vuxet. Vadå, är jag inte fortfarande 15 år och fri från allt detta ansvarstagande?? Nähe.. det gick så här fort att bli vuxen?! Ojdå.
Inte för att jag klagar, absolut inte, jag älskar mitt liv! Det är bara det att ibland så blir man lite förvånad... :)


Kommentarer
Postat av: Elin från AFF

Jag vet!! Precis sådär tänker jag oxå... Vad hände lixom? Känns som om det var igår när man var ute ocg festade VARJE helg och hade olika romanser från vecka till vecka..:D

Nu är man gammal tvåbarnsnor helt plöstligt!

2008-08-24 @ 18:34:29
URL: http://elinsunderverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0