Beroende?

Jag har blivit galen i Tradera.. kan verkligen sitta hur länge som helst och leta efter små guldkorn att lägga bud på. Blir hyfsat irriterad om jag blir överbjuden... och känner en enorm tillfredsställelse när jag kammar hem en auktion. Är detta inkörsporten till ett beroende? Får väl tacka min kära mor för det beroendet i så fall, eftersom det var hon som introducerade mig för detta paradis. :)
Allvarligt talat så finns det väldigt mycket fint att shoppa på Tradera, både nytt och begagnat. Har köpt en hel del kläder till både Wille och Nora, och hittills har jag inte blivit besviken. Funderar nu på om jag ska börja sälja också.. jag borde ju kunna göra mig en hacka med tanke på hur fort barnen växer ur sina kläder. Och tänk om jag hade sålt alla mina kläder där sist jag rensade garderoben... det hade lätt blivit ett par tusenlappar i plånboken. Istället gjorde jag en kär vän lycklig, och det är iofs värt en hel del det med.
Nu har jag suttit en stund och budat på en del kläder... bland annat en helt underbar pyamas till Nora. Den bara måste jag ha! Lite synd är det att det är fötter på den, men det får gå. Har köpt en Paul Frank-pyamas till Wille tidigare och den är hur cool som helst... så nu måste ju lillasyster bli lika häftig som storebror!


Small Paul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0